Stačí pustit televizi, projít se městem, nebo kouknout do poštovní schránky, je všude kolem nás. Kdo? No přece reklama.
Reklama je způsob, jak o sobě dát zákazníkům vědět.
Mnoho reklam můžete zahlídnout jako potisk přímo na autech. Jedete po dálnici a jedete kolem stovek kamiónů a dodávek, které mají na sobě reklamní polepy. Mohou to být jen reklamy na přepravní společnosti, ale někdy zaregistrujeme vtipnou reklamu, která nám uvízne v hlavě. Mnohdy podle obrázku poznáme, co daná firma nabízí, ale někdy nás zaujme jen název firmy, nebo vtipné heslo a o to přesně jde.
Zaujmout zákazníka, aby si vás zapamatoval. Když budete míjet dodávku, na které bude velkým písmem: „Zbořil a Postavil“, na koho si vzpomenete, když budete potřebovat kolem vašeho rodinného domku nějaké stavební úpravy? Samozřejmě, že vám někde v koutku paměti uvízl název z dodávky a kouknete se na internetu odkud tato firma je a jestli ji můžete využít. Podmínkou je, že musí mít firma internetové stránky, protože určitě jste si nezapamatovali telefonní číslo, které na oné dodávce pravděpodobně bylo také.
Ale reklama nemusí být je veliká, na billboardech, dodávkách či kamiónem. Je tu řada drobných reklamních předmětů, které můžete rozdávat, tužky, propisky, klíčenky, to vše jsou drobnosti, které váš firemní rozpočet nijak zvlášť nezatíží, ale který může potencionálním zákazníkům zasadit ono semínko do podvědomí, a až vás budou potřebovat, vzpomenou si na vás.
Založíte-li novou firmu, je třeba získat první zákazníky. Vyplatí se investice do reklamy. Podle oboru vašeho podnikání můžete zvolit drobné reklamní předměty nebo reklamy do místních novin, či přímo reklamní letáky. Důležité je, aby se reklama dostala k těm správným potencionálním zákazníkům, kteří vyhledají vaši firmu, a pak máte vyhráno. Kšefty se jen pohrnou a investice do reklamy se rychle vrátí.