Každému z podnikatelů jsou zapotřebí hlavně ti, kdo u něj utrácejí peníze, tedy zákazníci. Bez takových zákazníků se žádný byznys neobejde, bez těch by byl každý podnikatel ztracen. Což ale v praxi znamená, že se takto ztraceně cítí i mnozí z internetových podnikatelů. Protože ani ti, kdo se přesunuli se svým obchodováním na internet, nemají vždycky tolik klientů, kolik by jich potřebovali. Jistě, uživatelů internetu, kteří by jimi mohli být osloveni, by se našlo dost a dost, jenže problém je s tím, jak je kontaktovat. Zkuste si jenom představit, jak je takový internet rozlehlý, do jakých dálav zasahuje a kam všude by se musel internetový podnikatel dostat, aby mohl potenciální zájemce o jeho nabídku oslovit. To se přece nedá zvládnout.
Aby se to aspoň nějak dařilo, používají lidé hledající něco na internetu internetové vyhledávače. Do těch zadají hledaný pojem a nechají si najít odkazy, na nichž lze něco takového najít. Jenže vyhledávače v takových případech předkládají těm hledajícím dlouhý seznam relevantních odkazů, z nichž mají oni lidé na výběr. A co si tito vyberou? Samozřejmě to, co jim tu na předních pozicích hned padne do oka.
A to je problém pro většinu něco nabízejících podnikatelů. Na přední pozice se prostě všichni nevejdou, a ti, kdo jsou v seznamu odkazů až někde vzadu, tedy nemají šanci uspět. A co s tím? Jak takový osud zvrátit ve svůj prospěch?
Naštěstí taková možnost existuje. Když se vsadí na SEO služby, je tu možnost nechat si svůj web optimalizovat, tedy zdokonalit ho tak, aby se zalíbil internetovým vyhledávačům a ty mu tak poskytly právě ono privilegované postavení mezi prvními nabídkami, na které internetová veřejnost míří.
Stačí oslovit specialisty na optimalizaci, stačí SEO konzultace a odstranění nedostatků z webů, a každý internetový podnikatel má naději na úspěch. A je tedy jenom na takových podnikatelích, zda podobnou možnost prosadit se využijí.