Když řešíme nějaký problém, občas slyšíme, že je dobré podívat se na něj jinýma očima. Podobně to platí i v případě internetových stránek. Máte výbornou prezentaci, zajímavý produkt, lákavé ceny. Přesto si každý den lámete hlavu nad tím, proč nepřišla nová objednávka. Proč? Protože váš web má velmi nízkou návštěvnost. Pomůže mu reklama? Myslíte, že někdo klikne zrovna na váš banner nebo snad zadá adresu, kterou mu někdo nadiktoval z rádia? Bylo by to jistě příjemné, ale úspěšnost takové reklamy je velmi malá. Mnohem efektivnější je zacílit na vyhledávače. Není to konkrétně vaše firma a konkrétně vaše stánky, které zákazník hledá.
Hledají produkt nebo službu. Do vyhledávacího řádku napíší heslo a toto heslo jim vytipuje nejnavštěvovanější stránky, které obsahují klíčové slovo. A tady se vám bude hodit pohled cizích očí. Zkuste si v anonymním okně zadat název produktu, který prodáváte. Na kolikáté stránce se objeví vaše webová prezentace? Už i druhá stránka je problematická. Cílem je, aby se váš web objevoval hned na prvních místech.
Vyrazte na přední místa
Dostat webovou stránku na přední pozice ve vyhledávačích je možné pomocí několika technik, které se skrývají pod zkratkou SEO. Nejdříve se vyberou klíčová slova, která přivedou zákazníky k vašemu zboží, podle těchto klíčových slov se upraví obsah webových stránek a prověří se, zda je obsah upravený správně. Teď zbývá jen dostatečně propagovat vaše webové stránky. Linkbuilding SEO znamená, že je odkaz na vaše stránky umístěn na co největším počtu externích zdrojů. Odkaz je součástí poutavého článku a zákazníci jsou odkazováni přímo na vaše stránky. Tuto aktivitu mapují vyhledávače. Vyšší návštěvnost vašich stránek znamená jejich automatické posunutí na lepší pozici ve vyhledávači. Nemusíte rozumět samotnému technickému provedení. Nechte vše na nás!