Sociální sítě umožňují firmám všech velikostí komunikovat přímo se svými zákazníky. Ať už se jedná o Twitter účet pro zákaznický servis dopravní společnosti, nebo Facebookový profil IT firmy, sociální sítě nepochybně podstatně utváří digitální tvář společnosti.
Pokud vaše firma ještě není na palubě sociálních sítí, jaké jsou důvody investovat na této půdě svůj čas a peníze?
1. Důvěra ve značku
„Správně“ zobrazená aktivita na sociálních sítích nepochybně ovlivňuje množství důvěry, kterou lidé do vaší značky vkládají. Ať už vědomě, či nevědomě, při nákupu známé zboží obvykle vyvolává lepší pocity – které jsou ideálně zakončeny zaplacením za váš produkt.
2. Kontakt se zákazníky
Každý úspěšný podnikatel vám potvrdí, že je málo tak cenného, jako je pravá zpětná vazba. Přemýšlíte jak změnit své služby? Kterým směrem se má ubírat nejnovější produkt? Jsou to právě sociální sítě a komunikace se zákazníky, které vám v této situaci mohou poskytnout cenou radu.
3. Návštěvnost webových stránek
Aktivita na sociálních médiích se projeví i na návštěvnosti vašich stránek. Správně směřované příspěvky povedou k větší návštěvnosti, a tak výrazně ovlivní vaše prodeje (a to se netýká jen e-shopů). Více prokliků vás také upřednostní v pořadí vyhledávaných výsledků, nejen u služby vyhledávání společnosti Google.
4. Rychlost
V minulosti se týmy markeťáků neustále setkávaly s výzvou jak zajistit, aby jejich práce oslovila zákazníky v co nejkratším čase. S pomocí sociálních médií, ať už jde o novinky ve firmě, nebo o vylepšení produktu, se informace dostávají k zákazníkovi téměř ihned.
5. Vztahy
Sociální sítě vytvářejí místo, kde máte příležitost vytvářet vztahy s lidmi. Umožňují dialog i mezi nadnárodní korporací a jednotlivcem. Tento druh dialogu mezi značkami a zákazníky je něco, čeho tradiční reklama nemůže nikdy dosáhnout.
Proč používat sociální sítě pro podnikání?
Posted In: Nezařazené